Veelgestelde vragen

Welke verzendmethoden zijn er?

We verzenden al onze pakketten met DHL en PostNL.
Wanneer je iets bestelt met een waarde onder €100,- vragen we om een bijdrage in de verzendkosten. Alle zendingen boven de €100,- versturen we gratis.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?

Wanneer een product voor 16:00 wordt besteld en op voorraad is, gaat het dezelfde dag mee met de koerier. Vervolgens is het afhankelijk van waar je woont en de drukte van de koerier hoe lang de levering duurt.

Je kan er in principe vanuit gaan dat je jouw bestelling binnen 2 werkdagen in huis hebt.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, we versturen ook naar het buitenland. Veel van onze klanten komen uit België, Luxemburg of Duitsland.

Waar vind ik de track & trace code voor mijn bestelling?

Je ontvangt de Track & Trace code automatisch van een van onze koeriers per mail.
Deze zit dus niet in jouw bestelbevestiging verwerkt, maar ontvang je later in een losse mail van DHL of PostNL.

Betaal informatie

Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

Wij gebruiken verschillende betaalmethoden voor zowel Nederland, België als Duitsland.

De opties zijn:

  • PayPal
  • iDeal
  • Maestro
  • Visa/Mastercard
  • Apple Pay
  • MisterCash/Bancontact
  • VVV Giftcard
Hoe wordt de veiligheid van online transacties gewaarborgd?

Veiligheid staat bij Mowrobotics Specialst op 1.
Alle transacties verlopen daarom via een professionele payment provider. Dit houdt tevens in dat betaalgegevens niet bij ons lokaal op een server worden opgeslagen.

De verbinding tussen klant en webshop is versleuteld beveiligd, waardoor kwaadwillenden de gegevens niet kunnen inzien.

Bestellen en retourneren

Hoe bestel ik een product?

Je bestelt een product door deze aan jouw virtuele winkelmandje toe te voegen. Vervolgens kun je deze afrekenen op de “checkout pagina”. Hier vul je jouw bestelgegevens in en laat je ons weten waar we het product heen mogen sturen.

Vervolgens kies je een gewenst betaalmethode en reken je af via onze professionele payment provider. Dit kan via internetbankieren, een creditcard of bijvoorbeeld een cadeaubon.

Je ontvangt na betaling direct een bevestiging van jouw bestelling per mail. Hierin staat een samenvatting van de belangrijkste gegevens van jouw bestelling. Denk bijvoorbeeld aan je naam, de bestelde producten, het bedrag en jouw e-mailadres.

Wat volgt is wachten. Als het product op voorraad is heb je jouw bestelling de volgende dag in huis!

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je kunt als gast bestellen – en hebt dus geen account nodig. Het is echter wel mogelijk om een account aan te maken. In dit account zie je jouw complete bestelgeschiedenis. Daarnaast profiteer je van onze periodieke mailacties voor leden.

Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of technische problemen?

Voor technische problemen omtrent producten uit de webwinkel kun je mailen naar info@mowroboticsspecialist.nl of bellen naar 0488 429054.

 

Vragen en/of opmerkingen over de werking van de webshop kun je stellen door te mailen naar onze marketingpartner Hangloose via info@justhangloose.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

In het geval je een nog niet verzonden bestelling wilt annuleren of wijzigen, raden we je aan om te bellen naar 0488 429054. Via deze wijze krijg je direct een van onze medewerkers aan de lijn die je kan helpen bij het wijzigen van jouw bestelling.

Hoe volg ik mijn pakket?

Je ontvangt een Track & Trace code van onze partner DHL of PostNL. Met behulp van deze code kun je zelf online inzien waar jouw pakketje zich bevindt. 

Deze code ontvang je los van de bestelbevestiging.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Een bestelling kan binnen 14 dagen worden geretourneerd. Het is daarbij wel van belang dat het product onbeschadigd is en geen gebruikssporen heeft. Is dit wel het geval, dan kunnen we niet het volledige aankoopbedrag restitueren/terugstorten. 

Stuur ons een mail op info@mowroboticsspecialist.nl wanneer u een product wilt retourneren. U ontvangt dan van ons een verzendlabel waarmee u het product kosteloos kunt retourneren.